Városlista
2025. szeptember 6, szombat - Zakariás

Hírek

2016. Október 13. 10:43, csütörtök | Belföld
Forrás: mti

Médiatanács: a TV2-n jelent meg a legtöbb szponzorációs üzenet

Médiatanács: a TV2-n jelent meg a legtöbb szponzorációs üzenet

A legtöbb cég, szám szerint 107 a TV2 reggeli műsorát szponzorálta, s a csatorna időjárás-jelentése vonzotta a legtöbb szponzorációs üzenetet, összesen 10 ezer 288-at

- tudható meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság most publikált idei első féléves adataiból. Az MTI-hez csütörtökön eljuttatott összegzés szerint a legtöbb támogatott műsoridőt, 4 óra 12 percet vásárló cég a Fundamenta Lakáskassza volt, a leggyakrabban, 1746-szor feltűnő szpotot a Leier Hungária építőipari cég jegyezte 2016 első hat hónapjában.

A kilenc televízió programkínálatának vizsgálata során 996 támogató cég 1337-féle üzenete összesen 62 ezer 267-szer került adásba 557-féle műsorban, ami azt mutatja, hogy a reklámok volumene mellett eltörpül a támogatói üzenetek jelentősége.

Az elemzés szerint utóbbiak hosszának műsoridőre vetített aránya alulmúlta a tavalyi első féléves adatokat: az RTL Klubnál 0,95 százalékról 0,37 százalékra esett vissza, a TV2 esetében pedig 1,29 százalékról 1,21 százalékra.

Ezek érdekelhetnek még

2025. Szeptember 06. 09:15, szombat | Belföld

Szijjártó Péter: Magyarország azért vásárol orosz kőolajat, mert nincs más lehetősége

Magyarország azért vásárol nyíltan orosz kőolajat, mert nincsen más lehetősége, míg más európai országok azért vásárolnak titokban, kerülőúton orosz kőolajat, mert az olcsóbb

2025. Szeptember 05. 07:59, péntek | Belföld

Szijjártó Péter elutasította lengyel kollégája, Radoslaw Sikorski újabb bírálatát

A magyar külügyminiszter szerint nem \"játszik más csapatban\"!