Városlista
2025. július 25, péntek - Kristóf, Jakab

Hírek

2019. Május 21. 07:16, kedd | Belföld
Forrás: mti - illusztráció: pixabay

Országos bor roadshow indult a magyar bor márkakoncepció bemutatására

Országos bor roadshow indult a magyar bor márkakoncepció bemutatására

Országos bor roadshow-t indított a magyar bor márkakoncepció bemutatására a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) - mondta Németh Anna, az MTÜ vezérigazgató-helyettese hétfőn Budapesten, az előadássorozat első állomásán.

Felidézte: a turisztikai ügynökség szakmai szervezetekkel együttműködve elkészítette a magyar bor új márkakoncepcióját. A létrejött rendszer megalkotásában részt vett a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT), az Agrárminisztérium, a Külgazdasági és Külügyminisztérium, és meghatározó gasztronómiai szervezetek.

Kialakították magyar bor egységes arculatát, üzeneti rendszerét, amelynek mentén folyamatosan építik a magyar bor stílusát alakító márkaelemeket. A borágazat helyzetének javítása és fenntartható növekedésének érdekében az MTÜ víziója az volt, hogy a magyar bor egyedi és megkülönböztethető kategóriává váljon, értéke növekedjen és általa erősödjön az országmárka - mondta Németh Anna.

Gál Zsombor, az MTÜ bormarketingért felelős szakértője elmondta: az országos bor roadshow célja, hogy a magyar borágazatban dolgozó szakembereknek bemutassák a koncepciót. Szeretnék elérni, hogy minden magyar borászat regisztráljon a tervek szerint a nyáron induló bor.hu portálon. Ez a portál a kulcsa a hatékony megjelenéseknek, és az azonnali kommunikációnak - mondta. Az egységes, "Magyar bor - Személyesen" üzenetrendszert és a nyáron induló bor.hu egységes borászati webportált az MTÜ országos előadássorozaton népszerűsíti.

Ipacs Géza arculati tervező a koncepciót bemutatva ismertette: annak egyik eleme a logó, amelynek középpontjában a személyesség üzenete van, a piros-fehér-zöld ikon alatt "Magyar Bor személyesen" felirattal.

Németh Anna szerint az idén létrejött új bormárka képviseli a magyar borkultúra változatosságát, és egységbe szervezi a magyar bor kommunikációját, hogy mind a belföldi, mind a külföldi fogyasztók számára megismerhetővé váljanak a magyar bor és a borászatok értékei, és ezek által is még több embert a magyarországi borvidékek felfedezésére inspiráljon. A nyáron további öt borrégióba viszik el a rendezvénysorozatot, hogy a helyi termelők, gasztro- és turisztikai szakemberek is személyesen megismerjék a marketingkoncepciót.

Az MTÜ közleménye szerint a nyáron induló www.bor.hu feladata lesz, hogy a borturistáknak, érdeklődőknek szakmailag lektorált felületet biztosítson, amin keresztül tiszta képet kaphatnak a magyar borról, borvidékekről, borászatokról. A weboldal része lesz egy intelligens borászatkereső.

Címkék: bor, roadshow

Ezek érdekelhetnek még

2025. Július 24. 07:28, csütörtök | Belföld

Kiesett autókerék okozott többszáz négyzetméteres tüzet

Kiesett autókerék okozott balesetet és háromszáz négyzetméteren tüzet a 42-es főút Berettyóújfalu és Földes közötti szakaszán, az utat teljes szélességében lezárták - közölte a katasztrófavédelem honlapján szerda délután.

2025. Július 24. 07:27, csütörtök | Belföld

Csütörtöktől a legmagasabb fokozatú hőségriasztás lép életbe

Csütörtöktől harmadfokúra emelte és szombat éjfélig meghosszabbította a jelenlegi másodfokú hőségriasztást az ország egész területére az országos tisztifőorvos.

2025. Július 23. 07:30, szerda | Belföld

Ma este hirdetik ki a felsőoktatási ponthatárokat

Szerdán este hirdetik ki a felsőoktatási ponthatárokat - mondta el Varga-Bajusz Veronika felsőoktatásért, szak- és felnőttképzésért, fiatalokért felelős államtitkár a Kossuth rádió műsorában kedden.

2025. Július 22. 07:35, kedd | Belföld

Felújítás miatt négy hétre bezár a Keleti pályaudvar

Felújítás miatt augusztus 25-től négy hétre bezár a Keleti pályaudvar - közölte a MÁV-csoport vezérigazgatója a Facebookon hétfőn közzétett videóban.